På konferencen finder du ikke alene højt specialiserede indlæg om e-mail marketing, men også en række leverandører, som udstiller i foyeren. Vær sikker på, at du kommer en tur forbi. Her er masser af gode folk at snakke med.
Yulsn er en virksomhed fra Aarhus, som de seneste 12 år har leveret løsninger til email marketing, marketing automation, loyalitetsprogrammer, CDP og gamification.
I 2016 blev forskellige løsninger samlet til den løsning, der i dag udbydes som Yulsn Marketing Cloud.
Yulsn Marketing Cloud er for virksomheder, der har brug for en fleksibel, brugervenlig og robust enterprise-løsning, som ikke sprænger budgettet.
Blandt Yulsns kunder er virksomheder som Salling Group, Bravo Tours, SILVAN, Small Danish Hotels, NORMAL, Nemlig.com, Krifa og POMPdeLUX.
Læs mere om Yulsn her: https://yulsn.com/da/
Poetype er et e-mail marketing bureau dedikeret til at vækste din virksomhed gennem bedre kundeloyalitet og højere retention. Det skaber nemlig en højere profit på dine kunder, så du kan vækste sundere og mere profitabelt.
Poetype har én mission: At være en profitabel samarbejdspartner, og deres resultater taler for deres kvalitet.
– 15,1 gns. ROI som klient ved Poetype
– 24,5% af vores klienters omsætning kommer i gennemsnit fra e-mail marketing.
Hos Poetype tilbyder de hjælp til alt inden for e-mail marketing, herunder copywriting, leadgenerering, kampagner, automations, strategi og meget mere.
Så, ønsker du sparring, delvis hjælp eller outsourcing af hele din e-mail kanal, så kan du ligesom Neglefeber, Myselfie, Stelton og FTZ bruge Poetype til din e-mail marketing.
Læs mere om Poetype her: https://poetype.dk/
Segmento er et segmenteret markedsføringsbureau med kontor i Randers, der arbejder med alle facetter af markedsføring fra A-Z – det vil sige hardcore segmentering, leadgenerering, automationsstrategi, kampagnestrategi, leverbarhedsoptimering og kunderejseoptimering.
Segmentos kunder spænder bredt fra D2C/e-commerce virksomheder, såsom Luksusbaby, Hollywood Browzers, Decofarver, Havanna Shoes, Dermaspace, Phenumb Copenhagen til B2B virksomheder, såsom Labelless Media, Francis Marketing, Astro Energi, blandt flere.
Segmento har én mission: at blive den førende digitale vækstpartner indenfor segmenteret markedsføring i Skandinavien indenfor få år.
Læs mere om Segmento her: https://www.segmento.dk/
Reprice is a Norwegian price optimization and campaign management tool. They provide the best solution to manage the pricing of your products from start to finish, while increasing revenues and margins with every customer transaction.Start monitoring competitors and implement a dynamic pricing strategy with Reprice.
Say goodbye to endless spreadsheets and adopt their unique campaign manager to ensure high-performing campaigns.Reprice provides the tools and insights you need to succeed, so you can focus on what you do best – growing your business.
Read more about Reprice here: https://www.reprice.io/
Stripo is an all-in-one email design platform for building emails of any complexity really fast.
Integrated with 80 ESPs/CRMs, which lets you push your emails to your marketing automation system with just one click. A number of embedded micro-tools give everything you need for emails, from photo editors to banner generators, from timers to interactivity and real-time content.
Read more about Stripo here: https://stripo.email/
Institut for Kundetyper står bag det forskningsbaserede segmenteringsværktøj Emotionelle Kundetyper, der inddeler kunder ud fra deres følelsesmæssige præferencer. Mennesker tager primært (købs)beslutninger baseret på emotioner, og det er derfor vigtigt at vide, hvordan man i praksis vækker kundens følelser og engagere dem til et køb.
Dette har Institut for Kundetyper forsket i, hvor de har udviklet konkrete retningslinjer til, hvordan man udformer sine salgs- og markedsføringsindsatser, så man sikrer, at man vækker kundernes følelser – og at man henvender sig til den rette kundetype.
Institut for Kundetyper beskæftiger sig primært med at uddanne marketingprofessionelle i at bygge et brand, som kunderne er emotionelt engageret i. På den måde sikrer virksomheden, at de får loyale kunder, og de undgår samtidig at basere markedsføringen på egne meninger eller udelukkende statistik.
Læs mere om Institut for kundetyper her: https://www.kundetyper.dk/
No Zebra er et digital performance-bureau, der skaber mærkbar og målbar vækst til din forretning gennem online commerce-løsninger.
No Zebra forvandler klik til køb, data til performance og webbesøg til brugeroplevelser. De arbejder med alle typer af forretninger, hvor der foregår en transaktion mellem en køber og sælger.
Det er resultaterne, din forretning skal leve af. Det ved No Zebra, men tag ikke fejl: De har også en klar holdning til, hvad det kræver at nå frem til målet. Derfor insisterer de ærekært på at levere dig:
• En elegant, velskrevet kode, der performer på alle platforme.
• En brugerflade, som gør din kunde glad og giver lyst til at komme tilbage.
• Og markedsføring, der både kan tiltrække din kunde og få hende helt igennem check-out.
Du får en digital salgskanal, der skaber vedvarende effekt for din forretning, når du arbejder sammen med No Zebra.
Dag efter dag.
Måned efter måned.
Nysgerrig? Find, følg og lyt til Digital Performance Talks, der hvor du lytter til podcast.
Læs mere om No Zebra her: https://www.nozebra.dk/
Du får:
1) En standplads i foyeren i ODEON. Her spiser vi morgenmad, holder pauser og hygger til afterparty. Her henter vi kaffe, vand og snacks. Her snakker og netværker vi. Og her kommer alle igennem, når de skifter spor.
2) 5 konferencebilletter med fri adgang til alle konferencespor og fuld forplejning til en værdi af 19.750 kroner ex moms. Mindst en af jer passer selvfølgelig standen i alle pauser samt før og efter selve konferencen.
3) En invitation til Speakers’ Dinner aftenen før konferencen. Vi hygger os på en god restaurant, og du har du mulighed for at snakke og networke med talerne, de andre sponsorer og team Email Summit.
4) Omtale i konferencens medier.
5) En annonce i den eksklusive notesbog, som hver gæst får udleveret ved indtjekning.
Kontakt os for priser.