Du har opbygget en solid e-mail liste.
Du har designet et hav af flows og automations.
Og du skaber en del trafik og salg med e-mail marketing hver eneste måned.
Men du har også en del læsere, der ikke åbner dine mails. Og du ved rent faktisk ikke, om de overhovedet får dine mails!
Hvis du er, som marketingfolk er flest, så skænker du ikke leveringen af dine mails mange tanker i hverdagen.
Men udfordringerne med levering kan være et stort problem, som koster dig mange penge og mudrer dit overblik i forhold til resultaterne.
Levering, eller ”deliverability”, er en flerstrenget disciplin, som involverer en del teknik og kræver vedholdenhed.
Der findes desværre ikke nogen quick fixes.
I dette indlæg hører du om deliverability som disciplin, og hvordan det påvirker din performance og analysemuligheder.
Du hører om:
– De 5 klassiske fejl, der smider din mail i spamfilteret
– Kortlægning af dit set-up i forhold til deliverability
– Hvilke konsekvenser du måske allerede er ramt af i dag
– Hvad du kan gøre for at forbedre din deliverability
– Teknik og indhold
– Køreplanen, der sikrer levering
– Cases & eksempler
Du får altså opskriften på, hvordan du i en hverdag med 117 andre opgaver kan implementere en strategi for deliverability og sikre, at dine mails har de bedste forudsætninger for at blive leveret og skabe salg.