Kæmper du ofte en brav kamp i stiv modvind for at overbevise ledelsen (eller kunden) om at prioritere flere ressourcer til udviklingen af e-mail marketing?
Bare rolig, det er du ikke den eneste der gør.
E-mail marketing er nemlig ofte en af de mest underspillede kanaler i et marketingmix, og det er de færreste marketingafdelinger, der uden friktion får de ressourcer tildelt, som kanalen kræver for at indløse alt sit potentiale.
De kæmpestore marketingbudgetter bliver ofte prioriteret til betalt annoncering, og så bruges småpengene til at skrive et par e-mails, når det lige passer ind.
Det er synd og skam, når man ved, hvad e-mail marketing kan, hvis kanalen får den kærlighed, den fortjener.
Heldigvis er der nogle smarte måder at overbevise din chef om, at e-mailmarketing er værd at bruge tid på.
Og det er lige præcis, hvad Frederik Lynge vil hjælpe dig med:
At sikre opbakning fra ledelsen, så I sammen kan skabe de rigtige rammer for, at kanalen kan lykkes og indfri sit fulde potentiale – og at alle nøglepersoner forstår potentialet.
Når du har brugt 45 minutter med Frederik, er det hans ambition, at du skal gå hjem med:
● En hulens masse dokumentation og gode argumenter for e-mail marketings eksistensberettigelse i 2022 – som du bare tyvstjæler og shiner foran ledelsen med.
● En plan for, hvordan du kan åbne dialogen med ledelsen og indarbejde en god forståelse for potentialet i kanalen hos vigtige nøglepersoner.
● En solid forståelse for, hvilke områder der er kritiske at forventningsafstemme, og hvordan I følger op og evaluerer på dem løbende.
● En håndfuld forslag til hvordan du kan sprede forståelsen for og værdien af e-mail marketing på tværs af organisationen, så du ikke kun sikrer opbakning fra ledelsen, men også dine kollegaer.
Oplægget er målrettet dig, der er ansvarlig for e-mail marketing i en organisation, men det er også relevant for dig, der lever af at hjælpe andre med deres markedsføring og løber ind i den samme type udfordringer.