Udsolgt. Ekstra oplæg kl. 13.00.
71% af dine kunder forventer personlig kommunikation. De forventer, at du som virksomhed kender dem, og at du ved, hvad de vil have.
I kampen om at vinde dine kunders gunst og loyalitet skal du i langt højere grad tilbyde dem ekstraordinære oplevelser og en service ud over
det sædvanlige. Pris og kvalitet er hygiejnefaktorer. Derfor er det blevet endnu vigtigere at være skarp på kundeoplevelsen. Undersøgelser viser, at kunder er villige til at betale mere for en god kundeoplevelse, og de skifter brand efter en dårlig oplevelse.
Vi giver dig konkrete indsigter og tiltag, som du kan tage med hjem og implementere i dit arbejde allerede i morgen.
Take-aways fra dagens oplæg er:
• Hvordan du kan skabe mere engagement med dine kunder.
• Hvordan du kan styrke og forbedre relationen med dine kunder.
• Hvordan du kan sikre altid at være relevant i både e-mail
marketing, men også på tværs af alle kanaler.
• Hvordan du kan skabe og måle kundetilfredsheden og sikre at gøre
det operationelt, så kunderne også oplever en forskel.
Så uanset om dine organisation er B2B, B2C, eCom eller lead fokuseret, så er det her oplæg noget for dig. Det handler nemlig om kundelivstidsværdi og hvordan du får de samme kunder til at købe hos dig igen og igen og …