En emnelinje fylder ikke meget.
Ligesom en overskrift, et tweet eller en sidetitel på dit website er den ganske kort. Man skulle tro, den var nem og hurtig at skrive. Alle kan vel sætte nogle få ord sammen?
Men nej. Det er ikke spor nemt.
At skrive overbevisende emnelinjer kræver ikke bare skrivefærdigheder. Det kræver også en god forståelse af modtageren og evnen til at omsætte et større budskab til nogle få ord, der motiverer læseren.
Til dette oplæg får du Mette Wills bud på de 10 mest afgørende principper for, hvordan du får læseren til at åbne dine e-mails i 2023.
Du kommer til at høre om:
• Hvad du reelt har at arbejde med for at motivere læseren til at åbne dine e-mails.
• Stærke principper for emnelinjer til forskellige typer mails.
• Opskriften på, hvordan du koger et større budskab ned til en kort tekst.
• Friske tips og perspektiver
• Hvordan du måler på effekten af dine emnelinjer, selvom åbningsraten er mere upræcis end nogensinde.
Du får også en tjekliste, du kan bruge i dit arbejde, så snart du er tilbage på kontoret.