Til dette oplæg vil du opleve Tobias folde sig ud og fortælle om sin rejse med e-mailmarketing i Den Sidste Flaske og Downunder Wines, og hvordan e-mails spiller en afgørende rolle i deres marketingstrategi.
Ja, faktisk bidrager e-mailmarketing med hele 35 % af al omsætning på densidsteflaske.dk!
Du får indblik i, hvordan man tænker kreativt inden for e-mailmarketing og bryder normerne for, hvad man kan på mail i stedet for blot at gøre det samme som alle andre.
Tobias deler sit CRO-framework og sine erfaringer med opbygning af funnels, som har været en hjørnesten i opbygningen af en forretning, som omsætter for et trecifret millionbeløb.
Tobias har også lovet, at han til oplægget giver et kig ind i en helt ny gren af deres marketing-strategi; nemlig et digitalt B2B-setup, som ryster posen ift. e-mailmarketing, konverteringsoptimering og betalt annoncering.
Gør din notesbog klar til:
1) Tag din e-mailomsætning fra 0 til 35 %
2) Kreativitet: Formater, incitamenter og koncepter
3) Tools og tech-stack: Hvad kan du ikke leve uden?
4) Digitalisering af B2B: Hvad, hvordan og hvorfor?
5) Fremtiden: Et kig i krystalkuglen.