Undersøgelser viser, at kunderne har et stærkt ønske om at blive behandlet på en personlig måde.
For eksempel viser en undersøgelse fra Epsilon, at 80 % af forbrugerne
er mere tilbøjelige til at handle, hvis dialogen er personlig.
Samtidig viser en undersøgelse fra Campaign Monitor, at 56 % af modtagerne fravælger
e-mails, når indholdet ikke længere er relevant for dem.
Men selvom mange forstår vigtigheden af personlig kommunikation, er
der stadig mange, der ikke udnytter de dybe segmenteringsmuligheder,
som de almindelige marketing automation platforme tilbyder.
Tom Brændstrup dykker ned i dette emne og vil i sit oplæg demonstrere,
hvordan marketing automation kan anvendes til effektivt at danne og
anvende dybe segmenter.
Til dette oplæg får du:
• Specifikke ”how-to” teknikker til segmentering, der fremmer
arbejdet med dynamiske og aktuelle kundegrupper – hjertet i et
personaliseret marketing-setup.
• Eksempler på oplagte segmenteringsstrategier.
• Indsigt i, hvordan en marketing automation platform automatisk
kan håndtere segmenter – både i e-mails og sociale medier.
NIVEAU: ØVEDE