Hvis du i dag arbejder med e-mail marketing som en separat del af jeres marketingaktiviteter, vil dette oplæg give dig inspiration til, hvordan du kan gøre e-mail marketing til en mere integreret og naturlig del af jeres markedsføring.
Hos VisitAarhus har e-mail marketing i flere år været en naturlig del af kampagneaktiviteterne. I oplægget vil du blive præsenteret for konkrete eksempler på, hvordan Visit Aarhus indsamler leads, forlænger taletiden og bruger e-mail data til at opnå dybere indsigt i deres målgrupper.
Hvad får du ud af oplægget?
• Indblik i målrettet markedsføring til forskellige livsstilsmålgrupper.
• Konkret kampagneeksempel med fokus på at tiltrække en bestemt målgruppe.
• Inspiration til selv at bruge e-mail marketing mere aktivt og som en naturlig del af den øvrige markedsføring og kampagneaktiviteter.
• Konkrete eksempler på, hvordan leadgenerering kan indgå som en vigtig del af kampagneaktiviteter.
• Indblik i, hvordan Visit Aarhus bruger e-mails til at indsamle data og dermed opnå en dybere indsigt i deres målgrupper.