Du SKAL have styr på data og tracking for at få succes med e-mail
automations i 2024 – punktum!
De fleste af dine automations samler støv, hvis ikke du kan fodre dit
mailsystem med data ift., hvad dine subscribers foretager sig på din
hjemmeside. Du bør fx vide, hvilke sider de besøger, hvad de klikker på,
og når de lægger noget i kurven.
Har du ikke håndteret Apple’s seneste benspænd, vil din hjemmeside
typisk glemme 50% af den data efter kun 7 dage. Og alle dine triggers og
automations (såsom interesse-flows og tabt kurv-flows) vil gå i stå.
Det er spildt arbejde!
Med Server Side Tracking kan du lovligt modstå Apples begrænsninger
uden at gå på kompromis med dine subscribers privatliv og cookie-
samtykke.
Under det her oplæg dykker vi ned i de problematikker, Apple har skabt,
og du får hands-on tips til at:
• Identificere dine subscribers på alle deres enheder (mobil, tablet,
computer osv.)
• Sørge for at din hjemmeside husker dine subscribers (og ikke
sletter cookies efter 7 dage)
• Undgå at iOS17 Link Tracking Protection ødelægger din e-mail
tracking
Oplægget er meget konkret og giver dig en beskrivelse af
problematikkerne og en viden om, hvordan du rent praktisk løser problemerne.
NIVEAU: EKSPERTER