Siden lanceringen af ChatGPT taler alle om AI, men alt for få har reelt implementeret AI i deres daglige arbejde.
En stor del af årsagen er, at mange e-mail marketeers kæmper med at have mange roller. De er både copywritere, designere, CRM-specialister og campaign managers. Samtidig er det svært at vide, hvor man skal starte, og der mangler konkrete, lavpraktiske løsninger, der giver målbar værdi.
Dette oplæg er skræddersyet til dig, der jonglerer mange roller på jobbet og søger lavpraktiske og effektive løsninger, du kan tage med hjem og implementere. Løsninger, som skaber målbare resultater og ikke bare er AI for AIs skyld.
Du går fra oplægget med:
• En forståelse af, hvordan AI kan fungere som din daglige sparringspartner i e-mail marketing, og spille dig bedre hver dag.
• Metoder til at skrive mere personaliserede (og endda hyper-personaliserede) e-mails med AI, der øger din åbningsrate, klikrate og konverteringsrate.
• En trin-for-trin guide til, hvordan du træner din egen AI til at skrive som dig og øger kvaliteten af indholdet.
• Analyseteknikker hvorpå AI kan forudsige kundeadfærd og forbedre din langsigtede strategi.
• Inspirerende eksempler fra både B2C og B2B cases, der viser, hvordan AI er blevet implementeret med succes, og hvilke resultater det har haft.
Og meget mere.
En ting er sikkert: Det bliver hands-on med praktiske eksempler og fokus på bang for the buck. Du får værktøjer, du kan tage med hjem og implementere allerede i morgen.
AI & ChatGPT
AUTOMATION
B2B
B2C
CONTENT
DATA