VIDEO: Michael Barber på EMAIL SUMMIT 2019
E-mail er ikke det mest sexede marketingemne. Men hvis du gør det godt, kan e-mail levere de BEDSTE resultater i dit marketingmix. Uanset hvilken branche du er i, og selvom der er mere støj i folks indbakker, så kan vi år efter år dokumentere, at e-mail er den bedste en-til-en kommunikationskanal for brands – og den foretrukne kommunikationskanal hos forbrugerne.
MICHAEL BARBERS KEYNOTE: “Bloody Hell! And Other Email Lessons My British Mum Can Teach Us”
Se videoen fra EMAIL SUMMIT 2019, hvor Michael Barber fortæller, hvad faldgruberne i e-mail marketing er, hvordan du bedst og mest praktisk forbedrer dine e-mail kampagner, og hvorfor denne kanal fortsat er så afgørende i din markedsføring.
BONUS: Michael Barber om personalisering og segmentering
Det koster tid. Men gør en kæmpe forskel! Michael Barber giver her sine bedste bud på, hvordan du arbejder med personalisering og segmentering for at skabe top-resultater med din e-mail marketing.
Hent Michael Barber’s præsentation
EMAIL SUMMIT 2020 er dagen for dig, der arbejder med e-mail marketing og brænder for ny viden og inspiration, så du kan udvikle dig og være med blandt de dygtigste inden for feltet i Danmark.
På konferencen har vi håndplukket 16 eksperter fra Danmark og udlandet fordelt på 4 spor, så du kan sammensætte lige præcis den konferencedag, der giver dig det mest relevante udbytte.
Vi ved udmærket godt, at din tid er knap. Derfor fokuserer vi på én ting: E-mail marketing. Så du kommer i dybden med ét vigtigt emne og får meget med dig hjem.
VIDEO af Barbod Rezai, medarrangør af EMAIL SUMMIT og freelance content producer.